Σελίδες

Κυριακή 21 Απριλίου 2019

Ο ΑΣΤΡΟΛΟΓΟΣ

"Φίλε, το ξέρεις ότι είμαι αστρολόγος-μελλοντολόγος;"
"Μπα, σοβαρά; Δηλαδή έχεις την ικανότητα να προβλέπεις το μέλλον;"
"Φυσικά! Μπορώ να σου πω με λεπτομέρειες, τι θα σου συμβεί στο επόμενο διάστημα!"
"Τι  μου λες; Το δικό σου μέλλον μπορείς να το προβλέψεις; Για παράδειγμα, μπορείς, ας πούμε, να δεις τι θα σου συμβεί στο αμέσως επόμενο λεπτό;"
"Χα,χα,χα! Μα τι είναι αυτά που λες; Αυτά είναι παιχνιδάκια για μένα! Τίποτα πιο εύκολο, φίλε μου! Βάλε μου κάτι πιο δύσκολο! Το αμέσως επόμενο λεπτό, κι αφού πρώτα πιω τον καφέ μου..."
Η δυνατή γροθιά που έφαγε στο πρόσωπο, τον έριξε στο δάπεδο και δεν του επέτρεψε να συνεχίσει. Με μια απλή κίνηση, ο συνομιλητής του, του απέδειξε ότι, εκείνος, ο υπερφίαλος αστρολόγος, αυτός που έτρωγε τα χρήματα του κοσμάκη, πουλώντας του αερολογίες,  ήταν ένας απατεώνας και τίποτα παραπάνω!

Δεν υπάρχουν σχόλια: