Σελίδες

Σάββατο 30 Μαρτίου 2024

ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΩΝ

    Μπαίνοντας στην εφηβική ηλικία, άλλαξαν ριζικά τα ενδιαφέροντά μου και, αφήνοντας στην άκρη τα παιχνίδια και τα σταυροπροσκυνήματα, άρχισαν να μου αρέσουν τα αυτοκίνητα, το ποδόσφαιρο, ο κινηματογράφος και η ροκ μουσική! Τα απολάμβανα όσο μπορούσα και στο μέτρο των δυνατοτήτων μου, λόγω βέβαια και της δύσκολης οικονομικής κατάστασης εκείνης της εποχής! Το αυτοκίνητο το οδηγούσα, χάρη στη θεία μου τη Φωτεινή και το φιατάκι της. Στο σινεμά πήγαινα όποτε μάζευα τα ψιλά που χρειαζόμουν για τα εισιτήρια. Κάπου-κάπου πήγαινα και στο γήπεδο, αλλά εκείνο που απολάμβανα συνεχώς, που δεν μου έλειψε ποτέ, ήταν η ακρόαση της ροκ μουσικής, χάριν βέβαια της ύπαρξης ραδιοφώνου στο σπίτι μας!

    Μεγαλώνοντας, άφησα στην άκρη το ποδόσφαιρο, το εγκατέλειψα οριστικά, και το αντικατέστησα με τα βιβλία. Έτσι, σήμερα, απολαμβάνω συχνά τα ταξίδια και τις βόλτες  με το αυτοκίνητο, τις ταινίες (από τη μικρή οθόνη βέβαια), τα βιβλία (ανάγνωση και γραφή), και τη  ροκ μουσική! Ασφαλώς υπάρχουν και άλλα πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή, αυτά τα τέσσερα όμως εγώ δεν τα αλλάζω με τίποτα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: